28 Mayıs 2011 Cumartesi

AŞKİYA, EŞKİYAR

Keşke devam etmek zorunda olmasaydım Aşkiya, Eşkiyar
Ama mecburum; bana son ümit kuşumun çığlığını geri ver
Kanımda dokunulmamış notalar, kutsal bir sevginin hatrına
Henüz sevimli ve fedakar bir ceset gibi yaşanacak yıllarım var.

Fethetmek için geçti, ama sen yine de gelebilmeliydin bana Aşkiya
Boşuna mı dikmiştim bunca çiçeği apanlı keseceğin yollarıma
Sakınıp harcamaya uzaklığının nefeslerini ciğerimden
Darmadağın saçılacağım bir infilaktı dilediğim kalbinin duvarlarına.

Gözümü göğe dikmiştim, bilmedim arkadan dolandın
Yepyedi zehirli diliyle uğursuz halkanın
Ense kökümden sızdın ruhuma Aşkiya, Eşkiyar
Oysa bir kez olsun gözlerinde delirmiş kırmızıya doymalıydım.

Artık yarımdan bire hiç varamayacak kırık dökük rakamlarım,
Gün ortalarına tecavüz edip ağlayan intihar eğilimli akşamlarım var.
Yerin taa dibine değiyor alt dudağı şom ağızlı cadıların
Sahi biz seninle neden hiç öpüşemedik Eşkiyar?

Kılıçlarını sallayarak dolansın bana ne, ay, güneş, yıldızlar!
Secde etsin nihayet insana İblis, doldursun cenneti zebella şeytanlar!
Aşıp Arş-ı alayı evrenin kalbine ulaşan dualarım adına yemin ederim
Yanacaksın cehennemimde Aşkiya; Ahım var! Ahım var! Ahım var!

Sermin Çalışkan
25 Ağustos 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder